Najčešća pitanja – vodič za kupnju

Mogu li kupovati proizvode ako nisam iz Hrvatske?

Ne, putem internet stranice danijel-tpo.hr možete kupovati samo unutar republike Hrvatske.

Hoću li dobiti isti proizvod koji vidim na fotografiji?

Da, jer su naši proizvodi od renomiranih proizvođaća.

Ima li internetska stranica danijel-tpo.hr podršku za korisnike?

Da, možete joj se obratiti putem obrasca za kontakt ili pozivom na broj 01 2987 096 (pon.-pet. 08:00 – 20:00 sati o subotaom 08:00 – 15.00)

Mogu li otkazati narudžbu?

Da, ako proizvod nije još otpremljen. Narudžbu možete otkazati putem obrasca za kontakt ili pozivom na broj 01 2987 096.

Što učiniti ako dostavljen proizvod nije identičan naručenom?

Pogrešan proizvod ćemo što prije zamijeniti besplatno. Zamjenu možete zatražiti putem obrasca za kontakt ili pozivom na broj 01 2987 096

Kako mogu dodati proizvod u košaricu?

Nakon što ste izabrali proizvod i broj komada, potrebno je kliknuti na gumb Dodaj u košaricu.

Koje je cjelokupni postupak za kupovinu nekog proizvoda?

  • Odaberite kategoriju.
  • Kliknite na proizvod koji želite kupiti.
  • Odaberite broj komada i dodajte proizvod u košaricu. Na desnoj tamnoj podlozi pojavit će se podaci o proizvodu u košarici, možete odabrati nekoliko opcija za korekciju proizvoda u košarici. Nakon korekcije idite na plaćanje.
  • Za obradu narudžbe postoje dvije mogućnosti: kupovina kao gosta bez registracije te kupovina kao gosta bez prijave.
  • Ako se želite registrirati, upišite svoje osobne podatke, adresu za računa, adresu dostave i sl.
  • Prije samo plaćanja izaberite način plaćanje i dostvu te prihvatite uvjete kupovine i kliknite “Naručite”
  • Nakon toga, primit ćete poruku elektroničke pošte s opisom vaše narudžbe.

Updating…
  • Nema proizvoda u košarici